جنگ لس آنجلس: حمله ی مخفی فضایی ها به زمین؟

در روز 24 فوریه سال 1942، در حالی که هنوز 3 ماه هم از حمله ی ژاپنی ها به بندر پرل هاربر نگذشته بود، آژیرهای خطر حمله ی هوایی در شهر لس آنجلس و اطراف آن به صدا در آمدند. مردمی که از قبل انتظار حمله ی ژاپنی ها را می کشیدند، از خانه های خود خارج شدند و به آسمان چشم دوختند. هیچکس دقیقا نمی دانست چه چیزی در حال پرواز بر فراز شهر لس آنجلس است. خیلی ها گفتند یک شی بزرگ دیده اند در حالی که بقیه گفتند شی مهاجم در اصل گروهی از اشیای پرنده ی کوچک تر بوده است.

ساعت ها قبل از به صدا در آمدن آژیر، هواپیماهای مسافربری گزارش داده بودند که شی ای در حال نزدیک شدن به ایالت کالیفرنیا است اما کسی به آن ها اعتنایی نکرد. وقتی که این شی ناشناخته آن قدر نزدیک شد که با چشم غیر مسلح قابل دیدن بود، معلوم شد که قضیه جدی است. بر طبق برنامه ریزی های قبلی برق تمامی شهرهای اطراف قطع شد و ضد هوایی ها به حالت آماده باش در آمدند.

این شی ناشناخته همین طور به پروازش ادامه داد، تا اینکه بالاخره در ساعت 3:16 صبح ضد هوایی ها شروع به تیراندازی کردند. تیراندازی تا ساعت 7:21 صبح ادامه داشت تا این که شی پرنده ناپدید شد. همه فکر می کردند که واقعا ژاپن حمله کرده است ولی دولت ژاپن اعلام کرد که هیچ جنگده ای به سمت کالیفرنیا پرواز نکرده است. دولت آمریکا گفت آژیر خطر اشتباهی به صدا درآمده و خطری وجود نداشته است اما در سال 1983 اعلام کرد که آژیر خطر واقعی بوده و شی پرنده احتمالا یک بالون هواشناسی گمشده بوده است.

ایده ی حمله ی موجودات فضایی ها وقتی به فکر مردم رسید که روزنامه ی لس آنجلس تایمز عکسی از این شی ناشناخته چاپ کرد. همان طور که می بینید در این عکس این شی پرنده خیلی شبیه یک بشقاب پرنده است! این عکس هنوز هم اساس کار بسیاری از علاقمندان به یوفوهاست. اما اصلا معلوم نیست که عکس گرفته شده واقعی است یا تقلبی.

ادعای بالون هواشناسی گمشده کمی دروغ به نظر می رسد. واقعا چه بالونی می تواند در برابر 1400 گلوله ی ضد هوایی مقاومت کند و به پروازش ادامه بدهد؟ صدها هزار نفر هم گزارش داده اند که آن شب یک بشقاب پرنده ی بزرگ را دیده اند. اگر داستان بالون واقعیت داشته باشد، پس تکلیف آن ها چه می شود؟

http://3.bp.blogspot.com/-ohWi8H4mk8g/TVxEZcoMKjI/AAAAAAAAJyc/jeICPkCwiyI/s1600/gggggggggggggg.jpg

نگاتیو عکس یوفو

مخالفان یوفولوژیست ها می گویند هیچکس نمی تواند به گفته های شاهدان عینی واقعه اعتماد کند. بین ترس و وحشت و صدای تیراندازی، معلوم نیست که مردم لس آنجلس چه چیزهایی دیده اند و چه چیزهایی ندیده اند. گفته های آن ها هم آن قدر با هم متفاوت است که اصلا نمی توان تصمیم گرفت که کدامشان درست هستند و کدامشان غلط. بعضی ها می گفتند که هواپیماهای ژاپنی را دیده اند، در حالی که ژاپن اصلا حمله نکرده بود. بعضی ها می گفتند دو تا از اشیای پرنده سقوط کردند، در حالی که اصلا لاشه ای پیدا نشد. بعضی ها می گفتند که جنگنده های آمریکایی به نبرد بشقاب پرنده رفتند در حالی که دولت آمریکا آن را تکذیب می کند.

با شدت گرفتن جنگ جهانی دوم، خبر «جنگ لس آنجلس» آن قدر ها که ممکن بود پخش نشد. هنوز هم که هنوز است جنگ لس آنجلس موضوع بحث بسیاری از علاقمندان به موجودات فضایی و یوفوهاست و عکسی که مجله ی لس آنجلس تایمز چاپ کرد هم اکنون هم یکی از مهمترین مدارک یوفولوژیست ها در زمینه وجود موجودات فضایی است اما تا کنون کسی موفق نشده است چیزی را ثابت کند! نظر شما چیست؟ آیا واقعا فضایی ها در سال 1942 به زمین حمله کردند؟

منبع:    http://www.1nafar.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد