خبرگزاری رسمی دولت چین شین هوآ دقایقی پیش از رویت یوفو در استان

خبر فوری:خبرگزاری رسمی دولت چین شین هوآ دقایقی پیش از رویت یوفو در استان هیلونگجیانگ خبر داد.

پکن 14 جولای 2012 خبرگزاری شین هوآ-ساکنین استان هیلونگجیانگ مشاهده ی یک شی ناشناس را در روز جمعه گزارش دادند که برای دومین بار در این هفته است که چنین گزارشی از طرف شاهدین عینی مخابره میشود,ژانگ وی و دی گوبین از کارگران کارخانه ی پردازش شن و ماسه در روستای Zhangjiadian هاربین مرکز استان هیلونگجیانگ گزارش دادند که یک شی پرنده سیاه و سفید به شکل یک عقاب و بزرگتر از هواپیما را در ظهر روز جمعه در آسمان دیده اند.

این جسم ناشناس در فاصله ی 500 الی 1000 متری این دو کارگر برای بیش از یک دقیقه توقف کرده بود و سپس به پرواز در آمد.

این شاهدان گزارشات خود را به پروفسور چن گانگ فو در کالج تحقیقاتی امکان سفر به کرات دیگر در موسسه تکنولوزی هاربین داده اند..

در روز یک شنبه نیز گزارشات مشابهی از پارک ملی جنگلی کوه ققنوس که دویست کیلومتر دورتر از کارخانه ی شن و ماسه است توسط شاهدین مخابره شده بود.

پرفسور چن گانگ فو که در حال بررسی گزارشات مخابره شده از مشاهده یوفو در پارک جنگلی است گفت که حداقل با چهار شاهد عینی که دقیقآ همین شی را درزمانها و مکانهای مختلف مشاهده کرده اند صحبت کرده ایم…

لی هوی تورسیتی است که گفته در پارک زمانیکه یک عکاس در حال گرفتن عکس از من و منظره ی پارک بود در ساغت 15:42 روز یکشنبه او یک شی نورانی را در ارتفاع کم دیده که در آسمان معلق بوده است.

موسسه هاربین از لوی نقل کرده که او بعد از گرفتن عکس ناگهان به عقب نگاه میکند و چشمش به آن جسم ناشناس در آسمان میافتد و آن شی را میبیند.

بلافاصله عکاس شاتر دوربین را میفشارد و عکسی از این جسم ناشناس ثبت میکند.

این عکس به وضوح یک شی نورانی را نشان میدهد.

پرفسور چن استاد بازنشسته کالج مسافرت به کرات دیگر گفت وقتیکه برای اولین بار این تصویر را دیدم به نظرم بسیار شبیه یک شب پره (شاهپرک) بود اما وقتیکه گزارشات متععددی از شاهدین عینی در مکانهای مختلف به دستم رسید که همگی شاهد این شی پرنده بودند این فرضیه را رد کردم.

سان یان یکی از کارگران پارک که حدود 10 متر پایین تر از جاییکه توریست لی هوی استاده بود مشغول کار بود و یکی دیگر از کارگران درب ورودی پارک گزارش داده اند که آنها نیز یوفو را در روز یک شنبه دیده اند .سان لی کارگر بخش جنگلی پارک گفته است که او شاهد یک شی نورانی به بزرگی یک سینک ظرشویی و دو مشعل در دو طرفش در ساعت 8 بعد از ظهر روز یکشنبه بوده است.

ژو جین متصدی رصد خانه ی پکن که درباره ی گزارشات مشاهدات یوفو سالهاست که تحقیق میکند میگوید معتقد است که شی مشاهده شده حشرات بالدار بوده است.

او گفت که این کاملا روشن است که آن حشره بوده است ، و شما به وضوح می توانید بالهاشو ببینید دلیل درخشان بودنش هم به خاطر فلش دوربین است هیچ امکان دیگری تا آنجا که دانشم به من میگوید وجود ندارد.

موسسه هاربین گزارش داده که با وجود نور کافی در پس زمینه , دوربین از فلش برای عکس گرفتن استفاده کرده است.

کنگ تی مدیر پارک که بیش از چهار سال است در آنجا مشغول به کار است گفت اگر چه او شخصآ یوفویی ندیده است اما بارها توسط توریستهایی که به پارک آمده اند عکسهایی گرفته شده و به اون نشان داده شده که یوفویی در آسمان دیده اند که آخرین آن مربوط به سال 2011 بود.

به 18 سال قبل باز میگردیم زمانیکه گزارشاتی از مشاهده بوفو در پارک شده بود.

منگ زائوگو یک کارگر پارک و دو تن از همکارانش در ژوئن سال 1994 گزارش مشاهده یک شی عجیب و غریب ناشناس در آسمان را مخابره کردند.

منگ به یاد می آورد:من یوفویی را دیدیم که در که در دامنه کوه فرود آمد.

روز بعد او از یکی از آشنایانش خواست که او را در رفتن به آنجا و شناسایی آن شی همراهی کند.

وقتی که به شی نزدیک شدم به طور ناگهانی به عقب رانده شدم قبلآ من تجربه ی شوک الکتریکی را داشته بودم اینهم مانند یک شوک بود من را محکم به عقب راند آن جسم بسیار پر سر و صدا بود.

او گفت چند روز بعد آدم فضایی را در خانه ام دیدم همانطور که نزدیک تر میشد خانه ام فوق العاده روشن شد و من او را دیدم که روبروی من ایستاده بود درست مانند ما انسانها بود.

او مرا یه سرعت هل داد و سپس فرار کرد.

پایان

http://news.xinhuanet.com/english/china/2012-07/14/c_131715652.htm

پ . ن : با تشکر فراوان از  بهزاد عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد